Konuyu Değerlendir
  • 2 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2. sezon için öneriler
#1
Lightbulb 
Öncelikle şunu belirteyim 27 yaşındayım ve herkes tvde dizi seyreder ben sizi seyrediyorum dizilerden daha çok tat veriyorsunuz. Smile

UHC yi getirdiğiniz için ne kadar şanslıyız bilemezsiniz. En sevdiğim yabancı dizilerin yeni bölümlerini bile böyle merakla beklemiyorum iyi ki varsınız hepiniz Smile

2 günde 1 gelmesi fazla meraklandırdı ben de yabancıların UHC lerini izledim ve onlardan kaptığım fikirleri de paylaşayım.

Öneriler: (Bir ya da bir kaç tanesi uygulanabilir)

1- Pusula: Ortalama 10 dakikada 1 kere, 15 saniyeliğine rakip oyuncunun yönünü ve kaç blok uzakta olduğunu gösteren bir pusula.

2- Lapis bloklarından %50 ihtimalle Altın çıkma olasılığı.

3- Gece ve gündüz döngüsünü gösteren bir gösterge. Böylece madendeyken gündüz mü gece mi kontrol edilebilir.

4- Suply drop tarzı birşeyler. Belki bir zindan ya da şans blokları tarzı bir şey. Gizli bi yerde saklı şans bloğu olabilir.

5- Fener: Haritada rastgele bi yerde fener kurulmuş olabilir ya da fener bir boss mobunu kesip alınabilir.

6- Parkur: Merkeze zor bir parkur yapılabilir. Ucunda fener, elmas ya da büyü masası gibi şeyler olabilir ama parkurda düşünce can gitme riski olmalı. Kanat, feather falling ayakkabı, keskinlik 3 kılıç ya da güç 3 yay gibi egzotik ganimetler olabilir.

7- Büyü masası: Büyü masası craft edilmesin. Onun yerine haritada farklı yerlerde ya da merkezde büyü masası olsun ve büyü basmak için oraya gidilmek zorunda olsun.

8- Konseptli sezonlar: Her sezon bir konsept üzerinden gidilebilir. Örneğin kule konsepti. Finale doğru kule yapılıp kulelerda savaşılır. Ya da merkeze ilk kurulan kule kurarken diğerlerine kurmak yasak olur vs. 

9- Challange türü şeyler. Örneğin bir sezonda kılıç kullanmak yasak olur. Başka bi sezonda yay kullanmak yasak olur vs.

10- Merkeze bir trade yeri: Zümrüt ya da başka bir maden karşılığında iyi itemler satan bir dükkan.

11- Merkeze bir kadım krallık kulesi: Merkezi temsilen Güzel bir kadim krallık kulesi dikilebilir.

12- Son şampiyona başlangıç kiti: Son şampiyon olan takım bir sonraki sezona seçtikleri bir kit ile başlarlar. Örneğin tahta balta, 1 elma gibi fazla avantaj sağlamayan ama yine de bir ödül olan bir kitle başlar.

13- Son şampiyon bir sonraki sezon için challange belirleyebilir.

14- Yeraltı Border: Finalde milletin madende saklanmasını ya da pusu kurmasını zorlaştırmak için zeminden de yukarı doğru gelen bir border olabilir. Tabi bu border 1 saat sonra hareket etmeye başlar.





Aklıma daha geldikçe yazarım umarım bir ya da birkaçı size ilham kaynağı olur.

Kısaca hikayeye şans ve gizem katmak için gizli ve riskli şeylerle büyük ödüller konulabilir. Mesela benim 1. sezonda en beğendiğim an ADŞ nin köy bulup yay ve ok yapmasıydı. Köyü bulamasaydı muhtemelen yay yapmakta çok gecikecekler onun için ekstra efor ve can harcayacaklardı. Belki de vakit bulamaycaklardı. Oyunu onlardan tarafa döndüren bir bölümdü ve tamamen şans eseri kaybolmuşken buldular köyü. İnanılmaz zevkliydi.
Alıntı
#2
Bunları hepsini yapmaları zor ve uğraştırıcı olur. Ve bazı maddeler heyecan vermek yerine daha da sıkabilir. Ama gerçekten arada güzel maddelerde var bence.
Alıntı
#3
Öneriler için teşekkürler =)
Dayın Star Yeğenim.

https://www.youtube.com/gandalfdayi
Alıntı
#4
Senin burada söylediğin maddeler oyunun tadını kaçırır Bence Çok güzel seri sadece ;
Altın elmalar atın parçalarından yapılsın en azından o 2 tane vurdu bitti olmaz 5 tane vurur daha aksiyon dolu olur
Alıntı
#5
Haritanın farklı yerlerinde bonus sandık olsa iyi olur
Alıntı
#6
Çok fazla eşya bulunuyor ve bazıları mecburen atılıyor oyun başlangıcında her oyuncuya bir shulker bux verilse güzel olur
Alıntı
#7
birkaç sezon kurallar aşırı değişmez ama bu tavsiyeleride ayrı özel sezonlarda ekleyebiliriz. Teşekkürler katkılarınız için Wink
Alıntı
#8
Birini öldürdüğünüzde size regeneration iksiri versin mesela
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi